Shop Mobile More Submit  Join Login
Lil' TARDIS Adventures 003 by DrOfDemonology Lil' TARDIS Adventures 003 by DrOfDemonology
You know it'll put her down, unharmed. Because nobody likes being scolded by an angry Clonie ;p


EDIT: Wasn't satisfied with the old art, so I completely redid the whole thing.

Original spinosaurus by ~RyanZ720 before modifying in PhotoShop.

Dead Magicians Club novels Me
Lil' TARDIS Adventures Me
MAPS Chapter 1 [link]
STREETS Chapter 1 [link]
Where to buy DMC: Maps [link]
Add a Comment:
 
:iconimafanoftororo:
ImafanofTororo Featured By Owner Sep 15, 2012  Student Traditional Artist
Wait......The Clonies are girls!? Man, give some them long hair or something. I thought they were guys before I read the comments on this!
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner Sep 15, 2012  Professional Writer
Heh. Well, for my long-time readers it wasn't a problem, because the Clonies came into being with my other strip, Lil' DMC. They're imperfect clones of my Harebell character (whio is much-loved). Lil' TARDIS Adventures is also a spinoff from Lil' DMC :)
Reply
:iconicividanes:
icividanes Featured By Owner May 23, 2011
poor clonie
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 23, 2011  Professional Writer
Yeah, but her sisters will rescue her ^^;
Reply
:iconqueen-obsessed:
Queen-Obsessed Featured By Owner Feb 20, 2011
This is adorable! I just have to wonder though, if that's Myfanwy flying in the background there. =D Probably one of her relatives at least.
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner Feb 20, 2011  Professional Writer
Nah, just some species of pterosaur ^^;

But I'm glad you like it, and thanks for the fave! You can find the whole series here [link] :)
Reply
:iconphantommagician:
PhantomMagician Featured By Owner Oct 20, 2010
XD, poor clonie is about to become snackie.
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner Oct 20, 2010  Professional Writer
Nah, she gets away, no worries ^^;

Thanks for the :+fav: :)
Reply
:iconphantommagician:
PhantomMagician Featured By Owner Oct 20, 2010
Your welcome^_^
Reply
:iconangstriddenteenagers:
lol you can see the dinosaur going all "wtf????"
hilarious!! :)
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner Oct 11, 2010  Professional Writer
Thanks :D
Reply
:iconkaranua:
karanua Featured By Owner Oct 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
A complete redux? you know I don't remember seeing this one the first time around. The date explains it ^^; was in hospital, no net connection at that dump. Don't think it would be elephant guns they'd be pointing more like definit-kill-o-zap guns :D
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner Oct 10, 2010  Professional Writer
They've got their usual raygun rifles, always good for zapping :giggle:

And you can always go to the Lil' TARDIS gallery to see all the episodes ;)

Thanks for the :+fav: :)
Reply
:iconangstriddenteenagers:
lol and the clone near the right end is just taking pictures
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner Sep 18, 2010  Professional Writer
Hehehehehehe :XD:

Thanks for the :+fav: :)
Reply
:iconrainrequiem:
rainrequiem Featured By Owner Jan 17, 2009
If I'd assign one clonie to each friend in my social group, I'd be the one taking photos.
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner Jan 17, 2009  Professional Writer
Heheheheheeh :D
Reply
:iconbloodandbones:
BloodAndBones Featured By Owner Nov 7, 2008
lol XD clonies invasion! lol by now your probably thinking 'godsdamnit this kid spams my inbox with comments!" lol XD
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner Nov 7, 2008  Professional Writer
Heheheheh :XD:
Reply
:iconarina-kaji-gof:
arina-kaji-GOF Featured By Owner May 20, 2008
lol i wounder if all the sugar they ate made him get a sugar rush fomr chomping on her^^ lol
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 20, 2008  Professional Writer
Hehehehehe... probably not, since he neevr got the chance to chew... :giggle:

Thanks :+fav: :smooch:
Reply
:iconarina-kaji-gof:
arina-kaji-GOF Featured By Owner May 20, 2008
heh oh well too bad dino^^ lol your welcome
Reply
:iconoperative274:
operative274 Featured By Owner May 19, 2008
aaand of course, typically, everyone is watching and not doing a damn thing to help - just like in real life. You get eaten by a dinosaur now - you're on your own buddy :giggle:
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 19, 2008  Professional Writer
Hahahahaha :lmao: Thanks for the :+fav: :D
Reply
:icontenshichan1013:
Tenshichan1013 Featured By Owner May 17, 2008  Hobbyist Digital Artist
Hahaha! Awsome. :D
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 17, 2008  Professional Writer
Thank you! :)
Reply
:icontenshichan1013:
Tenshichan1013 Featured By Owner May 17, 2008  Hobbyist Digital Artist
You're welcome.
Reply
:iconkyhawkeye:
KYHawkeye Featured By Owner May 17, 2008  Student Writer
"Now, come on T. Rex...everyone knows that you serve Clonies for dinner, never as a snack..."

:::locks and loads Stinger missile...aims for neck of the T. Rex for nibbling Clonies without a license:::
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 17, 2008  Professional Writer
Hahahahahahaah :lmao:
Reply
:icongarsdal:
garsdal Featured By Owner May 17, 2008
omg, poor dino. (the world is doomed)
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 17, 2008  Professional Writer
Hahahahahaha :lol:
Reply
:iconseamusdubh:
SeamusDubh Featured By Owner May 16, 2008
Now we know the truth.
The real reason for the extinction of the dinosaurs....

.....Clone magic gone bad.
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 17, 2008  Professional Writer
:lmao:
Reply
:icongib-pinups-and-toons:
Gib-Pinups-And-Toons Featured By Owner May 16, 2008  Professional General Artist
mwhahahaha..( you know the rest!)
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 17, 2008  Professional Writer
:lol:
Reply
:iconragingdragon:
RagingDragon Featured By Owner May 16, 2008
Methinks history's gonna get clubbed about the head and shoulders, so to speak. :XD:
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 17, 2008  Professional Writer
Heheheheheheeheh :giggle: Thanks for the :+fav:
Reply
:iconragingdragon:
RagingDragon Featured By Owner May 17, 2008
You're welcome. :D
Reply
:iconechowing:
EchoWing Featured By Owner May 16, 2008  Hobbyist Writer
That dinosaur's gonna be a whimpering mess in a second. Poor Rexie...assuming that is a Tyrannosaurus Rex...

Still, whimper whimper. Can the clones take along a baby Triceratops maybe to their next stop?
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 16, 2008  Professional Writer
Actually, I've no idea what type of therapod it is. Just one that grabbed the wrong person... :lmao:

Thanks for the :+fav: :)
Reply
:icontiminbklyn:
timinbklyn Featured By Owner May 16, 2008  Hobbyist Traditional Artist
That'll leave a mark. >.< :rofl:
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 16, 2008  Professional Writer
Not if it lets go quick... :giggle:

Thanks for the :+fav: :)
Reply
:iconharmlesslava:
HarmlessLaVa Featured By Owner May 16, 2008
congrats you've out geeked me whats the reference here?
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 16, 2008  Professional Writer
Um, just dinosaurs. Everybody loves dinosaurs ^^;
Reply
:iconharmlesslava:
HarmlessLaVa Featured By Owner May 16, 2008
ok yay i am still in the guessing game

i was thinking you were doing a sifi movie of some sort
Reply
:iconcheskamouse:
CheskaMouse Featured By Owner May 16, 2008
He better.. or I'll unload a can of Smack Down upon him... Family size!
Reply
:icondrofdemonology:
DrOfDemonology Featured By Owner May 16, 2008  Professional Writer
Hahahahahahaaha :lmao: Thanks for the :+fav: :D
Reply
:iconcheskamouse:
CheskaMouse Featured By Owner May 16, 2008
Your welcome hon. :)
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 740 × 480




Details

Submitted on
May 16, 2008
Image Size
371 KB
Resolution
740×480
Thumb

Stats

Views
1,823
Favourites
46 (who?)
Comments
49
Downloads
19
×